Elektronische facturatie

Op 1 januari 2012 introduceerden we twee Recytyre-diensten gratis voor uw comfort. Activeer ze en geniet van talrijke voordelen!

Wat

Met het oog op voortdurende verbetering van onze dienstverlening, heeft Recytyre besloten om naar automatische domiciliëring en elektronische facturatie over te stappen.

Hoe

Vanaf 1 januari 2012, zal dus de domiciliëring de enige betalingswijze zijn voor alle leden van Recytyre. Alles wordt automatisch geregeld voor uw comfort, dus geen vertraging of typfout meer bij de betaling. Activeer nu uw automatische domiciliëring door het formulier te downloaden onder de rubriek «word lid», /nl/importexport/word-lid

Zoomit

Daarnaast, om het beheer van uw documenten te vergemakkelijken en verzendingskosten te vermijden, wordt de facturatie sinds 1 januari 2012 elektronisch beheerd via Zoomit.
Zoomit is een gratis dienst, verkrijgbaar in uw Internet Banking of Isabel 6. Het papierverbruik, alsook uw ecologische voetafdruk worden verminderd dankzij het klasseren en centraliseren van alle facturen. Bij aankomst van een nieuw document, wordt u door Zoomit via e-mail verwittigd.
Na het activeren, kan u deze dienst desactiveren in Zoomit om uw facturen opnieuw enkel per post te ontvangen, hiervoor zal u per document een administratieve kost aangerekend worden van 5 euro excl. BTW.

Activeren

Uw originele facturen worden vanaf 1 januari 2012 niet meer per post, maar elektronisch verzonden via Zoomit als uw financiële instelling hierbij is aangesloten. Als uw financiële instelling niet is aangesloten, blijft u de originele facturen ontvangen per post. Een overzicht van de aangesloten financiële instellingen vindt u op http://www.zoomit.be/nl-BE/users/banks.php
Om uw originele facturen elektronisch te beheren, dient u eerst deze gratis dienst te activeren door op het Zoomit logo in uw Internet Banking of Isabel 6 te klikken.

Meer weten ?

Voor meer informatie, bezoek www.zoomit.be.